2012

Det har hänt hur mycket som helst under 2012 va?!
Här bjuder jag nu på mina bästa minnen...
Vi har flyttat till vårt kära hus, äntligen! Jag har fyllt 30år och hade årets bästa helg tillsammans med dom bästa. Är såå rörd och tacksam över vilka fina vänner jag har! Två av dessa bjöd på årets starkaste ögonblick <3
Men i slutändan är i alla fall det bästa.... Killarna i mitt liv! Vad vore jag utom dom?!

Med det vill jag med dessa ord avsluta detta år.
"Sörj inte det du saknar utan gläds år det du har."
Så tänker jag fortsätta mitt 2013.

Hoppas ni alla har förväntningar på 2013 och att det blir ännu bättre än ni önskar. Det hoppas jag...

Men tills dess minns jag mitt 2012 och fylls med värme.
Tack till alla er som förgyllt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0