Ba Viva

Måste tillägga att kvällen blev fantastisk! Hade nöjet att inte bara se och höra min underbara syster utan också två fina vänner och en helt fantastisk kör. Dom bjöd på en strålande kväll!
Dessutom skötte sig mina små killar exemplariskt! Imponerande! Jag tror att jag var mer nervös över det än min syster var över att sjunga. :)
Att innan konserten få ha kusin Lotta hemma på middag och sen sällskap till konserten gjorde det hela bara ännu bättre. Just här i juletid värmer det som mest att ha nära och kära nära. Just nu trivs jag väldigt bra i Norrland! Jag längtar bara ännu mer till själva julafton nu så jag får mysa och njuta ännu mer av alla nära och kära <3 Visst är det nästan det bästa med julen? Att få vara T I L L S A M M A N S !
Fast klapparna och julgröten är ju inte fel den heller ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men så mysigt! Jag ska till kyrkan i morgon och lyssna, kanske jag träffar Moa där?;)

Ja jag behöver verkligen sådana som du, och vet du vad det värsta är?! Jag har tappat bort Milos fina mössa du gjort! Jag skäms! Men det jag tappar bort brukar oftast dyka upp, så jag hoppas det gör det nu också.. Melwin använder däremot sin mössa dagligen:)

Svar: Men Anna!! Nu blri jag riktigt besviken på dig ;) Haha... Den lär ju dyka upp när den är för liten. Det är bara för dig att hitta en ny favorit så du kan syskonmatcha då. Kram på dej
idaskrypin.blogg.se

2012-12-11 @ 23:21:54
URL: http://franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0