VAB

Jag börjar tröttna på det ordet nu faktiskt... Det känns som att det är ständigt återkommande, FÖR ständigt återkommande...
Så här i huset har det varit julmys på hög nivå. Vad är väl mysigare än att bara slappa med sina små? Dom är ju bra mysiga när dom är sjuka i alla fall, då har dom tid att vara det.
Vi har sett årets julkalender OCH förra årets julkalender. Bara några avsnitt...
E har också hunnit tjuva chokladkalendern och frossat loss lite. Hmm, kan man skälla på en sjukling? Han kom ju och erkände så fint. Räcker det? :)
Men det finns inget ont som inte för något gott med sig, jag fick en stund framför symaskinen.
Då återstår jobbet då... VAB som lärare innebär ÄNNU mer jobb har jag lärt mig...
Återkommer med en bild från symaskinstiden lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0