Ikväll...

...bjuder jag på en härlig 2-års present till en söt liten tjej! Så Näää, den är inte till min lillasyster som förvisso också heter Moa. :)
Min lilla modell här hemma fick prova och hur söt blir inte en liten människa i ett miniförkläde, som faktiskt är i deras storlek? Underbar syn! Kanske lyckas få en livebild sen...
En liten kompis i fickan måste man också ha. Vad ska man annars med en ficka till?
Just den här lilla Ugglan är en Värme-Uggla. Man kan alltså ta med den att mysa med när man ska läsa saga och sova. Mina småkillar älskar att ha en varm liten kompis med sig. Det blir inte alls lika ensamt <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Ida, jag vill också ha förkläden! Har sökt på stan hur länge som helst utan att hitta. Nästa gång vi ses lägger jag in beställning:)

2012-11-30 @ 20:41:54
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0