Roligt...

Vet ni vad det roliga är?
Jo att jag bara under de senaste veckorna hörts med gamla kompisar som jag inte pratat med på säkert 7-8 år. Helt otroligt! Med en mössa så händer det... Haha!
Det roliga är också att så många överlåter "designen" på mig. Hmm... Det sätter väldiga prov på min FANTASI och KREATIVITET. Men jag tackar för förtroendet ;)

Men vet ni vad det tråkiga är?
Att jag måste släppa iväg dessa snygga mössor. Alltid hittar jag en ny favorit... Suck! Men själv traskar jag runt i min gamla mössa, men jag SKA också ha en i årets modell. Ska se om jag hinner innan jul. Ni ska veta att jag släpper inte iväg en mössa som jag inte själv hade kunnat bära. Men tyvärr hinner jag inte göra en likadan av alla till mig själv, inte än!
Det tråkiga är också att det är så mycket julklappar jag fixar med nu, så för beställarna får jag inte visa dom här. Inte än.. Efter julafton ska jag bomba ;)
Men dessa två nya favoriter som nu åker till min barndomsort Vilhelmina tänker jag faktiskt visa...
Om jag nu släpper iväg dom....?! ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny Stenman

Va duktig å kreativ du e Ida! Att du hinner med!
Ha det bra!

2012-12-04 @ 20:18:11
Postat av: Ida

Vad roligt att du hittat hit Jenny! Att du håller lite koll på mig ;) Jadu, hur hinner man egentligen? Det måste ju vara för att det är så roligt! ;) Nu ska bara betygen sättas, sen är jag igång igen. Ha det bra ni med! Hoppas vi ses snart! Kram

2012-12-04 @ 20:42:55
Postat av: Anonym

Mina mössor är sååå fina & de bästa är att jag tänker på dig extra mycket när jag har dom på mig <3
Kram

Svar: Vad roligt att höra! Bäst kanske att du tänker på mig ;) Hoppas dom håller dina öron lite varma oxå. Roligt att du är nöjd!
idaskrypin.blogg.se

2013-01-12 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0