t y s t n a d

Jag går runt i huset och det är alldeles tyst... Inga små snarkningar, inga små snusningar, inget tassande och ingen som kryper upp till en i sängen. Älskade E & M är hos mormor och morfar och myser en hel helg. Baka pepparkakor, leka i snö och bara få fullständig uppmärksamhet. Vet att dom har det underbart!
Ändå är det väldigt tomt här hemma... Jag kommer på mig med att "lägga upp" alla saker innan jag ska gå i säng, stänga grinden osv... Men det behövs ju inte, det kommer inte vara några små som river i allt imorn bitti. :)
Vet ni vad jag ska göra i helgen? Unna mig en låååång stund framför symaskinen... utan att bli störd. Wow! Tänk vad jag ska hinna ;) "Göra-listan" är lång, (typiskt mig). Det är typ 2 år sen vi hade en barnfri helg så jag har samlat på mig en hel del måsten.
Nä dags att säga godnatt och unna sig en H E L natts sömn och sen en lång S O V M O R G O N.
Det är en ny Ida imorn ;)
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

NJUT! Så härligt pojkarna ska ha det! Kram till dig vännen

2012-11-24 @ 17:32:37
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0