Beslutsångest

Ibland får man bara beslutsångest.
Tänkte beställa tyger, men det finns helt enkelt för mycket att välja på. Jag är inne på att ta hem lite mönstrade nu också. Tänkte att det kunde vara fint på pannband och på mössor nu till våren.
Men vilka???
Hjälp mig!

Vad skulle ni gilla?
Vilka färger?
Vilket mönster?
Ränder? Prickar? Stjärnor? Mycket färg? Enkla färger som svart och vitt?
Vad gillar barnen?
Bilar? Ugglor? Giraffer? Lejon? Lastbilar? Tåg?

Kanske får jag ha en riktig omröstning här med bilder?!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kör på en omröstning med bilder :)

Svar: Nu ser jag fram emot att höra din röst Anneli. Tyck till! :)
idaskrypin.blogg.se

2013-02-17 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0