Pannband

Här kommer mitt allra första pannband.
Just den här modellen, på kundens begäran. Det är ca 18 cm brett. Sen kan man vika det på mitten, som ni ser. Då blir det ca 9 cm brett. Då har man båda storlekarna i ett och kan variera och känna efter hur man själv vill ha det.

Mina killar uppskattar också pannband har jag märkt. Dom känner sig coola. Helt klart en bonus! :) Sedan är det tydligen härligt med ett "hål" på huvudet. De är dessutom toppen under hockeyhjälmen.
Vi ska alltså inte underskatta pannband till de små, än om de kanske är lite kalla än. Men våren kommer!!

Eftersom det är alls hjärtans dag idag är detta pannband prytt med ett hjärta. Med texten "Du är värdefull". Det kanske mest viktiga budskapet här i livet?!
Hoppas att alla får känna sig riktigt värdefulla idag <3

Å med ett pannband skyddar du ju dessutom det värdefullaste du har ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Melwin älskar sitt pannband han fick förra vintern!

Svar: Dax att han får sig ett nytt i år då ;)
idaskrypin.blogg.se

2013-02-14 @ 15:49:49
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Å jag älskar mitt här ovan som jag fick i postlådan idag.
Tack bästa Ida!

Svar: Tack fina du! Vad glad jag blir! Modellbild snart? ;)
idaskrypin.blogg.se

2013-02-14 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0