bakÅfram och min TUR...

Ibland är det dags att förnya sig...
Jag tyckte att det var dags för något nytt.
Ikväll när jag ändå hade ett uppdrag framför symaskinen passade jag på...

Ni har ju alltid fått se ränderna fram, nu tyckte jag att det var dags för dom att vara där bak.
Vad tycks?
Svart/vit-randig baksida med vit framsida.
Jag tyckte också att det var dags för en fyrklöver som förhoppningsvis för med sig lite tur...? (jag ska uppdatera er.)
Man kan väl inte börja det nya året på ett bättre sätt än med lite tur?!

Här får ni se mig som modell. Tro mig, det kommer inte att bli en vana ;)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg! Jag tror minsann jag ska be dig göra en mössa till mig som kan matcha med min nya skidjacka:)

Svar: Lätt Anna! Bara att du spånar hur du vill ha den så sätter vi igång. Klart du ska vara snygg i skidbacken! ;)
idaskrypin.blogg.se

2013-01-15 @ 20:09:14
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Men hur fin var inte denna då, både mössa
å modell ;-)
Jag skulle kunna beställa såååå många mössor
i olika färg å utformning, bara till mig själv :-)

Svar: Helt rätt tänkt AK, klart man ska ha många ;)
idaskrypin.blogg.se

2013-01-18 @ 09:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0