Heja Modo!

Heja heja!
Nog för att det redan finns Modo-mössor, men det kan ju vara roligt med en alldeles egen. En annorlunda... En som kanske ingen annan har...?
Fick en beställning på en mössa i Modos färger och det här blev väl toppen?!
Nu återstår det att se om min son går med på att vi skickar iväg den här...?
Han är inne i en Modo-hockey- period nu så det kan hända att jag blir tvungen att göra en till.
Men om jag ska se till pappan (Djurgårdare) i huset är det nog bäst att jag skyndar mig iväg med den, innan han ens får syn på den... ;)
Kan bli en spännande en resa för denna mössa redan innan den tagit sig iväg...


Kommentarer
Postat av: Anna

Heja Modo!!

2013-01-14 @ 11:33:38
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0