Hemma

Ja nu är man hemma igen...
Jag vet inte hur det känns...?!
Mina killar har jag såklart saknat enormt så det är helt underbart att vara hemma hos dom igen. Full med nytt tålamod och hur mycket ork som helst ;)
Vi ser hur långt det räcker...

Jag har verkligen varit på Hälsohem.
Vet ni vad Frick/Börjessons Hälsohem och Katrineholm hade att erbjuda?
• Stor säng
• Sovmornar
• Nybakat frukostbröd
• Shopping i lugn och ro
• Slappa i soffan utan "måsten"
• Underbart goda middagar
• Promenader
• Mysiga caféer
• Semlor
• Nostalgi-luncher
• Perfekt Te
• Prinsesstårta
• Bäbismys <3
• Bästa sällskapet!

Här åker jag för att skämma bort de nyblivna föräldrarna. Men istället är det jag som har blivit bortskämd. Helt otroligt!
Jag fick det bäst!
Gjorde vad jag kunde för att skämma bort mitt LillHjärta i alla fall. Jag förärade honom mina egna favoriter.
Han är ju bara för underbar, visst?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men himmel vilken lyx! Låter som en riktig toppenhelg!!

2013-01-23 @ 19:15:52
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0