Yrkesskadad

Ja, det kanske är det jag är...?
När man sitter en fredag eftermiddag och läser om rymden och dinosaurier med barnen. Måste vara att jag saknar No:n otroligt mycket nu när jag inte har den längre. Tur att jag har andra jag kan försöka lära. Eftersom jag är en så bra pedagog ;) Ja, jag fick faktiskt betyget C-B av mina elever. Sammanställde resultatet av deras betygsättningar idag och jag är faktiskt mycket nöjd. För er som inte har koll på det nya betygssystemet kan jag säga att A är inte helt lätt att få så ja, jag är nöjd!
Skalan är förresten E-A (F för icke godkänd).
Roligt att få betyg av eleverna så det är verkligen ett tips till alla pedagoger, gör en matris och låt dom betygsätta er!
Mycket intressant att läsa deras skriftliga omdömen. Nu kan jag till och med bli ännu bättre. ;)

Annars har vi ätit god Tacopaj med fetaost till middag. Mums!
Nu väntar en kväll i soffan. Elmo längtar efter "Fångarna på fortet". När börjar det igen??? Vi får nöja oss med "Wild Kids" och "Gladiatorerna".
T R E V L I G F R E D A G K V Ä L L !


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt! Trevlig fredagskväll önskar jag er också:)

2013-01-12 @ 07:48:36
URL: http://Www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0