LOVIS

Jag tänkte att jag skulle ta och visa vad som gömde sig i den spännande påsen.

Var det någon som kunde lista ut det?
Nu har påsen landat hos lilla prinsessan så jag hoppas att den värmer och gör gott.
Sötaste kittet med mössa och filt. Dessa moln på grå grund är ju underbar. Visst? Kom ni ihåg att jag sytt ett kit i det tidigare? Roligt att med samma tyg ändå få göra något helt nytt. Här har vi moln på "nerviket" med namn. Sen har vi lyxat till det med rosa sömmar. Lite tjejigt eller hur? ;)
En söt vändbar mössa till. Molnen på ena sidan och sen en vit med underbara orden "Du är värdefull".
Jag längtar tills jag får se en livebild på lilla Lovis.

Vill också passa på att visa vad min vän gjorde till detta kit. Ett matchande armband.

Kan bara föreställa mig hur gulligt det är när den lilla armen med armbandet läggs upp över filten.

 

 Har ni hört det förr - Man kan ju aldrig matcha för mycket! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Lovis var mer än nöjd❤

2013-07-30 @ 15:48:55
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0