Glad

Vet ni vad som gör mig glad?

Jo...

Återkommande kunder!
Det är sååå otroligt roligt när ni "kommer tillbaka" och beställer igen.
Eller när någon fått något "Made By Ida" i julklapp/present och sedan letar sig in och beställer själva.
Jippie!!!

Presenter!
Att ni hör av er till mig när ni vill ge bort något. Att jag får vara med och göra alla dessa underbart söta presenter.

Bilder!
Bilder ni visar och skickar så att jag får se hur allt ser ut LIVE.
Kom ihåg att man kan skicka en bild även om man inte vill att den ska hamna här på bloggen. Jag tycker att det är sååå roligt att se mina alster på dess rätta plats.

Vänner!
Tro det eller ej så är det så många jag hörs mer med just pga "mössorna". Haha! Ni hör av er om en beställning och självklart hinner vi då också stämma av allt det andra.
Gamla vänner som jag inte pratat med på flera, flera år har jag också hört av.
Än om jag stundvis isolerar mig vid symaskinen är jag ganska social alltså? ;)

Tankar, Idéer och Beröm!
Det är helt klart det bästa av allt!
Jag tycker om när ni tycker till, kommer med någon idé eller bara gillar och säger det.
Självklart lyser jag upp när jag ser någon i "Made By Ida".

Å att ni kollar in min blogg!!!

Tack alla ni för att ni gör mig sååå GLAD! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0