Weekend

I helgen har jag lämnat min kära symask.... Nej, jag menar, min kära familj ;) och åkt till Stockholm för en alldeles egen Weekend.
Åååh vilken underbar helg!
Jag och min gamla pluggkompis gick på "Mellofinalen". Hur häftigt som helst!
Det var verkligen sååå kul att vara där på plats!
Publikjublet visade faktiskt redan efter Robins första framträdande att han var en favorit, att han skulle ha goda chanser.

I övrigt har jag bott på hotell, sovmorgon och hotellfrukost. Jag har fått strosa runt i stan alldeles själv. Jag har fått gå på mina favoritaffärer. Jag har besökt mina favoritrestauranger. Jag har fått prova den häftiga och kalla Isbaren. Klart att norrlänningen skulle in där i kylan ;)
Jag har fått träffa hela fem stycken gamla men ack så kära vänner. Vilken lycka!

Nu hem till familjen, vardagen och måsten.
Slut på Egentid och slut på Sportlovet! :/
Men också hem till en hel del nya "syprojekt". Ni ska få se!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken toppenhelg!! Kram

2013-03-10 @ 20:32:55
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0