Kreativa Vår

Jag har fått höra att jag bloggat lite på sista tiden...
I april spenderade jag faktiskt inte mycket tid framför symaskinen. Kan det bero på vädret? Folket använde bara galon så tyvärr hade jag inte mycket att bidra med, eller? ;)
Så kändes det nästan här!
Fast vi fick användning av många mössor i alla fall eftersom det alltid var någon som var blöt och hängde på tork!

Men nu börjar folket tina fram igen... Jag får åter sitta framför symaskinen till inpå småtimmarna. Se nu bara, klockan är över midnatt men här är jag vaken! :)

Det planeras för vårmössor, i alla glada härliga färger, bedårande doppresenter och födelsedagspresenter.
Vilken tur jag har som får designa allt fint!
Synd bara att jag varken har tid eller plats för dubbla kopior till mig själv.
Inom kort ska ni få se min nya absoluta favorit!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0